Vaknade ur drömmen..

I morse kom jag till en insikt som gjorde mig lite nedstämd, det var nämligen dags att plocka ur mina Stan Smith Tournament Vintage som hade legat och gottat sig i boxen länge nog.

Eftersom jag igår lyckades hylla shortsen till den grad att det framstod som mitt uniformsplagg på sommaren klämde jag idag ner kroppen i ett chinos av snygg modell. Till det tänkte jag som sagt ha mina nya sprojlans Stan. Men döm av min förvning när de kommer på fötterna.. KLUMPFOT. Ja det var känslan... Va fan har hänt??? Sneakerns modermodell och jag har glidit ifrån varandra! Jag såg det  inte komma och blev väldigt förvånad. Visst har jag varit lite smått otrogen med mina Converse men jag tyckte inte riktigt att det straffet var rättvist.

Undrar om jag ngnsin kommer över det faktum att mina fötter och ett par Stan Smith tillsammans liknande ngt som Svennebanan sportar med sina Bootcut Jeans med tillhörande Skatedojja.

Testade återigen när jag kom hem från jobbet... har precis krypit mot soffan efter ett slaganfall i hallen. Klumpfoten fanns kvar....

Nu simmar skorna med fiskarna.. (tillbaka i kartongen)

Kanske blir det bättre nästa vecka??








Kommentarer
Postat av: Simon

Allt är vana! Sportar du converse så känns alla skor som klumpfot. Tyckte mina fötter såg ut som barnfötter när jag började sporta converse, men nu Chuck Taylor sneakersmodellen för mig!

2009-07-03 @ 11:13:49
Postat av: Anonym

Du får nog gå till farbror doktorn.

2009-08-18 @ 15:43:08
URL: http://pacemakers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0