Att behövas....

Ja det är ju frågan?? Antagligen inte är nog svaret, men det skiter vi högaktningsfullt i. Vi  kan kalla den marknaden, marknaden för bloggande killar i valfri svensk mellanlitenstorsstad. Håll i hatten (förslagsvis en Borsalino) killarna skriver ju om mode och annat trendigt som råkar vara på tapeten.

Redan här jag har jag nog tappat en och annan läsare för bloggar om mode riktat till pojkar med moppefjunmuusche och lite för tajta brallor finns det gott om. och vet ni vad, det kom just en till.

Ta det inte så allvarligt, det gör inte jag! Kanske får vi vingar och lyckas fånga en och annan läsare, kanske störtdyker vi och får simma med fiskarna, den som lever får se. Men summan är ju iallafall att alltid retar det någon.

Det får räcka för idag vänner, nu skall jag gå och smörja in mina Docksides, skepp o hoj på er!!


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0